本能派

Love In December - Club 8

so this is love

这就是爱情


in the end of december

在十二月的末尾


quiet nights

沉寂的夜晚


quiet stars

安静的星辰


and I'm here

我在这里


monday to sunday

从周一到周日


cause you're fragile

因为你是如此脆弱


and i'm weak

而我又如此虚弱


so you fall when the nights grow longer into sleep

所以当夜晚变得更漫长时,你便陷入沉睡


you won't wake up

不会再醒来


and I'm here,I'm sitting beside you

我在这里,就坐在你的旁边


and I wait

我会等待


until the spring

直到春天


don't you worry

不要担心


I'll be there for you

我会为你守候在那里


don't worry about me

不要担心我


you know me better than that

因为你完全了解我


don't you worry

不要担心


I'll be there for you

我会为你守候在那里


I'll catch you if you would fall

当你迷惘失落时,我会紧紧的抓住你


(music)


so you drift when the days grow colder away from me。

当天气日渐寒冷时,你离开了我。


I won't look back far away

我不会去寻找那些遥远的回忆


and I can't guide you

我无法指引你


but I'm here

但我在这里


until the spring

直到来年春天


don't you worry

不要担心宝贝


I'll be there for you

我会为你守候在那里


don't worry about me

不要担心我宝贝


you know me better than that

因为你完全了解我


don't you worry

不要担心宝贝


I'll be there for you

我会为你守候在那里


I'll catch you if you would fall

当你迷惘失落时,我会紧紧的抓住你


don't you worry

不要担心宝贝


I'll be there for you

我会为你守候在那里


don't worry about me

不要担心我宝贝


you know me better than that

因为你完全了解我


don't you worry

不要担心宝贝


I'll be there for you

我会为你守候在那里


I'll catch you if you would fall

当你迷惘失落时,我会紧紧的抓住你


I'll catch you if you would fall

当你迷惘失落时,我会紧紧的抓住你


the End



 
评论
热度(7)
© 鸭毛M | Powered by LOFTER