本能派

Vanilla Twilight - Owl City

Vanilla Twilight(香草黄昏)

The stars lean down to kiss you

繁星弯下腰来亲吻你

And I lie awake and miss you

而我无法入睡不断想你

Pour me a heavy dose of atmosphere

给我一大剂量的空气

Cause I'll doze off safe and soundly

这样我才能安睡

But I'll miss your arms around me

但我依然还念你双臂环绕我的感觉

I'll send a postcard to you dear

亲爱的,我会寄张明信片给你

'Cause I wish you were here

因为我希望此刻你在我身边

I'll watch the night turn light blue

我会看着天空慢慢过渡到浅蓝

But it's not the same without you

没有你在身边,一切都暗淡无光

Because it takes two to whisper quietly

因为需要两个人才能低声细语

The silence isn't so bad

寂静并没有那么可怕

Till I look at my hands and feel sad

直到我看着自己的手才感觉难过起来

'Cause the spaces between my fingers

Are right where yours fit perfectly

因为只有你的手指才能完美填补指间空隙

I'll find repose in new ways

我会再换个新睡姿

Though I haven't slept in two days

尽管已经两日无眠

Cause cold nostalgia chills me to the bone

因为这思念刺骨寒冷

But drenched in vanilla twilight

但在香草暮光的笼罩下

I'll sit on the front porch all night

我愿意一整晚都坐在门厅前

Waist-deep in thought because when I think of you

沉浸在如齐腰般的思念中,当我想起你

I don't feel so alone

我不觉得如此孤单

I don't feel so alone

我不觉得孤单

I don't feel so alone

我不觉得孤单

As many times as I blink

每一次我眨眼睛

I'll think of you tonight

今晚我就会多想念你一次

I'll think of you tonight

今晚我就会多想念你一次

When violet eyes get brighter

当紫罗兰色的眼睛变的明亮时

And heavy wings grow lighter

当沉重的羽翼变得轻盈时

I'll taste the sky and feel alive again

我会尝一尝天空的味道,感觉好像又活过来了

And I'll forget the world that I knew

然后我会忘记我所熟知的世界

But I swear I won't forget you

但我发誓我绝不会忘记你

Oh, if my voice could reach back through the past

噢,如果我的声音可以穿越过去

I'll whisper in your ear

我会在你耳边轻轻的说

Oh,darling.I wish you were here

亲爱的,我多希望你在这

 
评论
热度(8)
© 鸭毛M | Powered by LOFTER